Tuesday 28 February 2012

kenape cinta macam ni . .

rase sayang itu tak pernah hilang start dri aku kenal kau . .
makin bertambah perasaan tu . .
walaupun kau terlalu bnyak sakit kan hati aku . .

kadang kadang rase diri ni tak sesuai untuk kau . .
rase tak sempurna sangat untuk kau . .
siapa la aku insan hina dan yang banyak kekurangan ni untuk kau . .
sudah la rupa pun tiada , harta mak ayah yang punya . .

setiap apa yang aku buat semuanya untuk kau . .
aku cuba untuk jadi yang terbaik . .
cuba untuk jadi yang sempurna . .
cuba untuk jadi yang utama dalam hidup kau . .

tapi kenape aku tak dpt rasa kasih sayang kau ?
kenape aku rase aku cuma bertepuk sebelah tangan ?
kenape aku rase aku pembawa masalah pada kau ?
kenape aku rase semua tu ?

betul ke kau sayang kan aku ?
betul ke kau serius dengan aku ?
betul ke kau ihklas dengan aku ?
betul ke semua yang kau ckp kan tu ?

terlalu banyak sangat ujian yang dtg dlm hubungan nie . .
mungkinkah ini satu petanda yang aku akan bahagia ?
hanya Engkau yang tahu segala gala nya . .


jauh di sudut hati aku , aku terlalu sygkn kau . . .

No comments:

Post a Comment