Friday 24 February 2012

akibat terlebih bersemangat

kenape la dgn aku ni . . setiap benda yg dibuat mesti tak menjadi . . oh kenape . . sobsobsob . . . (sedih sngat ni) . .

hmmm, hari ni dengan hati yg riang - riang , dengan makeup semua aku pergi la ke BSN tok beli num pin upu . . smpai - sampai je kat oldtown pj, dengan megahnye aku berjalan la mencari bank tersebut . . jalan punye jalan smpai la ke ujung jalan , dlm hati tertanye tnye mane bank ni? dah betukar rupe ke ? ke dah berhijrah kat tempat lain . .? hmmm . . dengan kredit talifon yg banyak , tekan la num mak dan bertanye kan beliau tentang bank tersebut . . ok, patah balik akhirnye jumpe jugak . . ok, mcm biase aku pon amek num dan tunggu , and then settle semuanya . . bergerak balik dengan hati yg berkobar kobar nk on9 , nk apply upu . .

didepan pc aku pon google la "permohonan upu", ok, jumpe . . dengan bersemangat gile aku isi form2 yang disediakan . . bile aku tekan je button "seterusnya" pap ! tibe2 keluar bende alah ni . .




ok . . dengan muke yg blur , aku tenung slip yg diberi . . tibe2 ternampak perkataan
" sila semak no : ************ adalah sama dengan NO KP pEMOHON "

ape lagi . . menyanyi dengan riang la aku . .
num ic tak same rupenye . . . . (kesedihan melanda diri )

ape nk buat nie nyah . . hmmmmmm . . . . alahai anak mak . .

No comments:

Post a Comment