Monday, 23 January 2012

sebab "fb aku suke hati aku lah ! "

                                         


siape yg takde fb kat dunia ni? majoriti semua nye ade fb . .

kite selalu bace & selalu dengar org cakap , "fb aku, suke hati aku lah nk update status ape pon ! " . . ye, 

memang, fb kite , kite punye suke la nk update ape pon , nk buat ape pun . . tp jangan lupe , fb kite tu bukan 

kite sorang je yg boleh bace setiap ape yg kite update , setiap ape yg kite ceritakan . . darpada status "suke 

hati aku lah" yg akan memakan diri kita sendiri . . tak pecaye? maksud nye, dri ape yang kite update kan tu la 

org boley tahu kita ni jenis yg mcm mane . .

kalau yg suke mencarut carut setiap kali update status (bese nye tgah marah) dengan senang org akan judge 

kite ni mcm mane . . jgn nk salah kan org lain kalau dieorg cakap kite ni mcm2 . .


renung renung kan la sampai termenung bak kate ikhwan galaksi . .

kalo ade yg salah dgn entry ni , bgtau je , tinggal je komen nasihat tu . .

3 comments:

  1. betul2. setuju dengan awak :)

    # sakit mata betul bila tengok status yang mengarut2 gtu -,,-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol..macam die la yg paling hebat..

      Delete
  2. kerana merasakan bebas di dunia tanpa sempadan..

    ReplyDelete